Klant is koning. En als de klant tevreden is, dan voel ik me als een koningin :-).
Dit berichtje vond ik nog dezelfde avond na het verblijf van twee tevreden gasten in m’n inbox:
“Wat een prachtig weekje vakantie hebben wij gehad in het Seamore-appartement! Bij het binnenkomen hadden we zowaar een ‘wauw’-gevoel: prachtige flat, heel smaakvol ingericht en volledig voorzien van alle comfort (tot een gezellige gashaard en een Bose-geluidsinstallatie toe!) en wat een uitzicht op de zee vanop de 6e verdieping. En er zijn nog zoveel andere pluspunten: devolledig ingerichte keuken (alles is er gewoon!), de garage, de ligging met de nabijheid van enkele winkels, restaurantjes, …
We zijn bovendien ook vol lof over de eigenares: heel aangenaam, vriendelijk en correct. Anke is ook heel attentvol (een fles bubbels in de frigo bij aankomst, de handleidingen voor de apparaten, …) en vlot en efficiënt in de communicatie (de afspraken, de sleutels, …). Bedankt Anke!
Gewoon zalig vertoeven in appartement Seamore! Maar nu stoppen we met onze positieve review, want we willen er zeker nog eens kunnen terugkeren en zie dat het appartement dan volzet is ? !
Beste groetjes,
Linda en André”
Leave a Reply